14 april 2010

100414


Som ni säkert förstår har jag & mitt älskade P ägnat eftermiddagen åt att lägga upp hemsidan. Det är inte så lätt som man kan tro, mina vänner. Eller så är det precis det som det är. Kanske är vi bara lite för korkade när det kommer till sådana här saker? Efter lite nödhjälp från Marcus, som befann sig i en backe någonstans i Sälen, gick det iallafall till slut.

Jag kan inte nog säga hur otroligt skönt det känns att den faktiskt, på riktigt, är klar. Nu är det bara redovisning och opponering på måndag kvar och eventuellt lite revidering också. Sen så. Då behöver vi aldrig befatta oss med det mer.

När vi tyckt att vi suttit framför datorn lite väl länge i eftermiddags gick vi och köpte pizza och satte oss vid kanalen vid lejontrappan. Precis sådana saker är väl ändå det som gör våren till våren? Och vädret. Och alla människor förstås. I Göteborg, kan jag inte tro annat än att varje liten människa har flyttat ut. Jag bara älskar det.