11 april 2010

100411


Idag har varit världens underbaraste dag.

Jag har varit med Andreas.
Jag har legat på gräsmattan enbart iförd bikini.
Jag har räknat fjärilar.
Jag har känt vinden mot min kropp.
Jag har svettats utomhus.
Jag har fikat på gräsmattan.
Jag har känt lukten av solkräm och dess kladdighet mot mina kinder.
Jag har pratat med en nyckelpiga.
Jag har lagat mat som ätits ute vid trädgårdsmöblerna.
Jag har nästan bränt mig på näsan.
Jag har svalkat mig med isvatten.
Jag har åkt bil med solglasögon.
Jag har varit ute efter solens nedgång enbart iförd shorts utan att frysa.

Det är svårt att tro att det fortfarande bara är början av april.
Nu ska jag svida om från bikinin till pyjamasen och krypa ner i mina vädrade lakan.
Imorgon ska jag till Liseberg och skriva på kontrakt och göra massa annat spännande.