04 april 2010

100404

Påskafton.
Jag vaknade upp hos Andreas till världens finaste väder och till en mysig påskfrukost. Lena hade ritat så söta gubbar på alla ägg. När vi gjort iordning oss och sådär blev vi skjutsade till knalleland där vi mötte mamma, pappa & Sofia för att hälsa på Ola, Diana & Maria i deras nyöppnade affär. När vi tittat runt i affären och önskat lycka till körde mamma ut pappa till Källvik, för att sedan hämta oss igen. Vi tog med mormor och åkte till Lager 157. Det var trevligt och jag köpte en skinnjacka för 300 kronor. Mycket fin är den. Jag ska visa er någon dag. Förutom mitt inköp var det mest mamma som handlade faktiskt och vid femtiden åkte vi hemåt Borås igen. Vi släppte av mormor och hämtade pappa. Sedan var det bara att sätta sig bakom ratten igen för min del och köra hem till Göteborg.
Trevlig dag.