01 december 2008

081201



Idag är det första december vilket innebär att julstrsessen jag & Paulina bär runt på femtiosjudubblas, vilket i sin tur leder till att jag är galet glad!
Jag älskar december och julkalendern var knasig, men söt.

Förövrigt tycker jag verkligen synd om dem som ska åka bort över jul. (Obs! Jag är inte ironisk. Orka missa julen)

2 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

Bilden är jättesöt och stressen är maximal. Vi kanske borde starta en förening på skolan? Typ: Lär dig stressa ner på julen.
Fast då behöver vi ju kunna det först kanske.

Johanna sa...

Du har grymt rätt & du har grymt rätt. Vi kanske inte är några förebilder inom just det ämnet. Men vafan. Vi tycker ju om att julstressa! Lite iallafall. (Julbilden får bli denna. Jättekul liksom. Vi måste tala om för henne hur mycket vi hatar den så hon fattar det).