30 december 2008

081230

Godmorgon!
Eller god morgon & god morgon? Jag har redan varit uppe ett par timmar. Men ah. Det är nog fortfarande morgon.
Igår var jag på stan med Sofia. Vi sprang bland alla reastånd och vi träffade Paulina, som var förkyld. Stackarn. Det blev debutbesök på ett litet mysigt café som heter Ahlströms konditori, om jag inte minns fel? Håkan, vår religionslärare, som hade tipsat oss om stället, hade iallafall rätt. Det var bara gamlingar där. Däremot kunde jag inte bedöma hans åsikt vad gällande dammsugarna, eftersom jag åt kladdkaka.
Trots att min shoppinglust inte funnits det senaste (Hallå, vad har hänt!?) så inhandlades en kjol, en spetsblus/topp och lite underkläder.
Det byttes även försenade julklappar mig & Paulina emellan. Något som senare blev kvällens höjdpunkt då dessa skulle öppnas.
(Paulina är bäst)