29 december 2008

081228

Igår var jag & mamma i Borås. Det var mycket trevligt. Vi åkte buss, shoppade, åt lunch med galna hockeysupporters och kollade på BHC mot AIK. Vi konstaterade att division 1-hockey är väldigt dålig hockey. Men även att hockey är väldigt roligt att titta på ändå. Vi konstaterade också att mellandagsrean är mycket sämre i år. Konstigt tycker jag, med tanke på allt snack kring finanskriser hit & dit. Är det inte då affärerna borde passa på?

Idag har varit en riktig slappisdag. Jag & mamma har storstädat köket, vilket tog hela dagen. Något mer har jag inte gjort. Absolut ingenting. Förutom när vi hämtade pizzorna runt nio och precis nyss när jag slog in Paulinas julklappar som hon ska få imorgon. Annars ingenting. Men en storstädning av köket är ju inte illa det.

Imorgon ska n och rännas på stan igen.

Död åt nyår, som jag inte alls vill fira. Men som man faktiskt måste.