20 december 2008

081220

Nu har min älskling åkt. Antar att han sitter på planet till Hong Kong nu. Stackarn! SÅ sjuk var han. Vad ska han i Hong Kong och göra med 39.5 graders feber? Jag hoppas verkligen att han mår bättre nu, min älskling. Det fanns iallafall ingen risk för mig att frysa i natt, så som han kokade.

Vaknade i morse och tog skjuts av Sören i husbilen till stan. Skulle julhandlat lite, men vädret gjorde mitt hår blött och min väska var alldeles för tung. Så jag åkte upp till farmor & farfar, där jag tillbringade en mysig lunch/eftermiddag tills pappa kom och det var dags att hjälpa f&f med handling. Tre timmar & fem kassar senare befann vi oss på Brämhultsvägen igen och jag & far åkte hem. Nu är det lite julklappsinslagning som står på listan och sedan blir det nog bara mys.