25 november 2008

081125









4 tankar:

Anonym sa...

så frääääänt ;)!! jättefina bilder blev ju grymt! saknar dig hörru! jag pluggar livet ur mig, vill ha looooov NUUUU :D

Johanna sa...

Tack mitt hjärtegull! (Fast de är inte klara än) Jag saknar dig med. Denhär veckan har vart ganska slapp faktiskt, men jag har grymt mycket för mig ändå. Är superstressad! Vi måste ses! Och jag & p kom fram till idag att vi måste åka skridskor! <3

Anonym sa...

haha jaa! vet du att jag o moa o jonna om hon vill/kan tänkte åka skridskor nästa lördag och då kom jag på: sa inte ni att isbanan på heden öppnade då och att ni skulle dit ? :D då kan vi ju åka alla då! ;) <3

Johanna sa...

Åhå, mys. Jag är dock i sthlm den helgen, om du menar nästa alltså? Men helgen där efter cill jag jättegärna åka skridskor!