04 november 2008

081104

Jag har tagit paus i pluggandet. Bloggpaus. När blondinbella tar bloggpaus menas det att hon tar en paus från bloggandet. När jag tar en menas det att jag tar en paus för bloggandet. Det är skillnad det. Även om man kan tycka att paus är som paus. Men icke! Jag äter stekt ägg på fel sorts bröd, men det funkar faktiskt. Fast det är inte lika gott som det andra. Men det får gå idag. Träning sen kanske om mamma kan slita sig från jobbet? Vilket knappast är troligt, men ändå. (Jag ska aldrig bli en sån som jobbar ihjäl mig. Kom ihåg att jag skrev det och tala om det för mig när jag blir precis sån). Är inte riktigt på humör för något idag. Kanske lite träning skulle liva upp mig?

2 tankar:

Anonym sa...

jag ska tala om det för dig lilla vännen!

Johanna sa...

Tack sötis! :D