28 mars 2010

100328


Igår när jag kom hem låg mina rosetter här och väntade på mig. På bilden har jag den ena & jag tycker verkligen om den. Den andra är STOR. Väldigt stor. Jag ska visa er imorgon eller någon dag.

Som ni kan se på den andra bilden invigde jag mina converse idag. Lite kluvna känslor kring det måste jag säga. För visst kändes det galet underbart att sticka ner fötterna i ett par converse efter hela vintern i kängor. Men. I och med att jag slängde mina förra säsongers är dessa helt nya, vilket innebär att de är självlysande. Jobbigt.

Idag var jag, mamma & Sofia på hockey. Frölunda förlorade vilket ju såklart var tråkigt, men det var trevligt iallafall. För några säsonger sedan gick vi på varenda match, men nu var det väldigt längesedan så det var roligt att få uppleva det igen. Något speciellt är det allt, men jag tycker inte om alla patetiska människor som bara ska hata. Går man och hejar på ett lag tycker jag att det är det man ska göra.