27 mars 2010

100327

Tvådagarsvisiten i Borås med Paulina & Andreas var väldigt lyckad.
Dagarna kan nog bäst sammanfattas så här:

Vi åt tacos hos Andreas och vi blev fler än vi trott.
Vi hade roliga musiktävlingar där Paulina & jag förlorade trots fördelen vi fick för att vi låg efter.
Vi åkte bil med Fredrik, sjöng med i dåliga låtar och tog oss en sväng på pojkarnas skolgård.
Vi åkte hem till Hannes där Andreas valde bort mig framför en katt.
Vi drack Gossip Girl-vin ur muggar och förlorade på Twister.
Vi tog bilen till stan och fick gratis pannkakor av kyrkan på torget.
Vi drev runt på stan och upptäckte att klockan var lite för mycket för 100 kronors inträde.
Vi vägrade hänga på Mc Donald´s av ren principsak och såg en kille bli hämtad med ambulans.
Vi fick aldrig dansa utan hamnade på något annat ställe där Paulina & jag fick gå in enbart för att vi var så snygga.
Vi insåg att klockan var ganska mycket och blev skjutasade hem.
Vi vaknade av min mobil och kom fram till att vi glömt säga godnatt.
Vi åt frukost och blev skjutsade in till stan.
Vi kikade i lite affärer, upptäckte att skoaffären var stängd och blev blöta i regnet.
Vi gick till Bakgården och pratade om allt och ingenting.
Vi åkte hem, upptäckte att det var långt till nästa buss till Göteborg, åkte ut till stugan, hittade pappa där och kunde åka med honom hem.

Att vara med er är det bästa jag vet.