06 mars 2010

100306


Igår hade jag en jättemysig kväll med Oscar & Paulina. Vi tittade på tv och Paulina gjorde den omtalade rosettfrisyren i mitt hår. Vi upptäckte att det var mycket svårare än vi trott och när jag åkte hem i natten var det väldigt många som stirrade. Om det var en bra eller en dålig sak kan jag inte yttra mig om.

I morse vaknade jag av gårdagens alarm som jag som vanligt glömt att stänga av. Jag undrade vad det var frågan om, vart jag var och när jag skulle gå upp. Så insåg jag att det var lördag och kunde somna om. Det var en bra känsla när jag insåg det. Men lite ovant är det allt att vakna upp ensam en lördagmorgon.

Nu bär det av till Borås för att träffa Andreas och farmor & farfar. Ikväll ska vi äta middag med Andreas familj för att fira både min & Andreas födelsedag.