07 mars 2010

100307

Min lördag.

Jag & pappa åkte ut till Källvik. Där var det jättemycket snö och det var tur att snön var så hård så att man kunde gå på den. Annars hade jag aldrig kommit ner.

Men jag fick massa snö i mina skor ändå.



Sedan åkte vi och hämtade farmor & farfar för att köpa en ny mikro till dem.

Efteråt drack vi kaffe och sedan kom mamma & Sofia som gått på stan.



Vid sjutiden åkte vi ner till stan och åt middag med Andreas familj.

Jag åt en så himla god köttbit. Den var nästan i klass med de i Usa.



Sedan åkte vi hem till Andreas och smygstartade lite födelsedagsfirande för både mig & Andreas eftersom Lena åker till Sydafrika imorgon.
Mamma hade köpt den fina nallen till Andreas och vi kom fram till att det är väldigt komisk att en nittonårig kille får en nalle i födelsedagspresent.

Sedan öppnade Andreas sina presenter från Tommy & Lena också och han fick slutligen prova sin trenchcoat. Jag fick en berlock till mitt armband & en jättefin bukett tulpaner.

Vi åt tårta och sedan somnade jag, Andreas & Sofia i Andreas säng. Sedan kom mamma & pappa och väckte oss och sa att vi skulle åka hem. Eftersom Andreas körde fick jag inte sova på vägen hem, utan var tvungen att prata med honom så att han inte skulle somna. Istället somnade jag med en gång när vi kom hem.