15 mars 2010

100315


Jag har fått jobb! Liseberg är alltså platsen jag ska spendera hela sommaren. Jag är så jäkla glad. Och lättad. Och nöjd. Det känns otroligt skönt kan jag tala om.

Något som inte är riktigt lika roligt är att mamma åkte idag igen (bara för en vecka dock, denna gång) och att det verkar som att alla sidor till hemsida är förstörda. Paulina & jag satt på skolan till halv sju idag på grund av det. Nytt rekord kan jag tala om. Men paniken var fullständig ett tag. Inte för att den är borta nu. Men efter hjälpen från Marcus, som fick rycka in, känns det iallafall lite bättre.

Imorgon väntar mattelektion och sedan pyssel med hemsidan hos Marcus. När det är klart tar jag med mig Paulina hem för att börja skriva på rappporten. Kan vara bra eftersom alltihop ska in nästa tisdag. Det blir en speciell, men mysig vecka med Paulina ungefär dygnet runt.


Nu ska jag äta kanelbullar med Sofia & pappa för att fira att min sommar är helt uppbokad.

1 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

Den här veckan kommer bli jättemysig. Trots att vi behöver jobba en massa. :)