24 mars 2010

100324

Mamma kom ju hem från Usa i måndags. Även denna gång hade hon shoppat som en galning på Forever 21 och Victoria´s secret och hon hade med en del saker hem till Sofia, pappa & mig. Till mig hade hon köpt en pyjamas och ett linne,



en stickad klänning med helt fantastiska detaljer,

en väldigt somrig klänning med urringning som får mina tankar att föras till Serena och Gossip Girl


och en så bedårande kappa nu till våren.
Så söt & snäll är hon min mamma. Att ha en personlig hemleverans direkt från Forever 21 är ju inte helt fel, men nu tycker jag faktiskt att hon ska hålla sig hemma ett tag.

Mamma berättade förresten också att diademen jag beställde från Forever 21 till mammas jobb i Usa hade kommit nu. Någon arbetskompis skulle ta med dem hem, så inom snar framtid har jag dem här hos mig. Lycka.