22 november 2010

101122

I lördags gick jag in på Gina Tricot i hopp om att komma ut med en ny sak att ha kring halsen. Det gick alldeles ypperligt bra (eller alldeles fruktansvärt dåligt, det beror på hur man ser det) för istället kom jag ut med tre.

1. En så fantastisk fin rosett. Jag antar att det inte är meningen att man ska ha den på sig utomhus, men jag tänkte att det är klart att man kan ha den utomhus med!



2. Finaste pälsen i svart. Älskar att man knyter ihop den med ett sidenband. Förresten var det precis en sånhär jag hittade i en tidning i London, men aldrig hittade i affären, så gissa att jag blev glad när jag hittade den här!



3. Finaste pälsen, fast i brunt.

Får se om jag ska lyckas bestämma mig för vilken jag tycker mest om eller om jag helt enkelt behåller båda två.

(Ser ni förresten att det snöar igen!)