20 september 2010

100920



Eftermiddagar som dessa, när man kan sitta i soffan med laptopen i knät, läsa bloggar i all oändlighet och höra regnet slå mot fönstret kan vara det bästa jag vet vid den här årstiden.

I morse läste jag något som fick mitt hjärta att slå dubbla slag. Håkan signerar den nya skivan på Bengans 13 oktober. Jag visste faktiskt inte om jag skulle bli glad eller ledsen. Eller inte ledsen såklart, men det är en så himla stor grej, det där. Att träffa honom. Jag känner att jag redan blir stissig i hela kroppen bara jag tänker på det. Nervös. Lustigt det där, att en person man inte känner kan skapa sådana känslor. Många tycker nog att det är alldeles utomordentligt töntigt, men jag tycker att det är fantastiskt fint.

Åh, den här hösten är så bra!

3 tankar:

Elfsborgarn sa...

Jag förstår precis vad du menar. Jag känner precis samma sak när jag träffar vissa spelare i Elfsborg. Så du är inte töntig på något sätt.

Johanna sa...

Haha, vad bra att jag inte är ensam om att känna så då...!

Nathalie sa...

Åh då får d hälsa Håkan ifrån mig.:) Hade super gärna velat vara där oxå.