15 september 2010

100915

I eftermiddag/kväll har jag varit på stan med Hanna. Vi har sprungit i affärer & fikat. Jag fick (läs: tog) i uppdrag att hjälpa henne att handla en ny garderob för hennes nya bankjobb och jag tycker att vi klarade det riktigt bra. Med henne hem följde säkert minst tio, femton plagg som jag hade velat ha allihop själv. Mig fick däremot två rosetter följa med hem. Jag förstår om ni inte är förvånade. Det här med rosetter är något särskilt alltså. Så himla himla fint. Jag undrar jag, hur många det skulle bli om man räknade ihop alla jag har här hemma. För allas bästa tror jag faktiskt att vi struntar i den idén. Till samlingen tillkom idag iallafall ett skärp och en ring.

Lite såhär såg det ut när Hanna testade tjusiga blusar och jag passade på att vila benen lite grann:



Jag är så glad att jag träffat dig min fina vän.

1 tankar:

Nathalie sa...

Gud vad jag saknar er. Vet ni om att ni är fantastiska?