08 september 2010

100908

Tänkte att jag skulle visa lite Ullareds-fynd så här på onsdagskvällen. Förutom en massa nödvändigheter, som jag så fint kallar det, köpte jag ungefär det här:

Gossip girl, säsong 3. Kan inte vänta tills jag får titta. Måste bara se de innan först..

Lite underkläder.

Söta knästrumpor och strumpbyxor i världens skönaste material. Bambu skulle det tydligen vara.

Mobilen skulle ju också ha något nytt och bor nu mer i detta fina skalet. Ser lite plastigt ut, men om man känner på det känns det faktiskt som riktigt skinn.

Hittade precis plånboken som jag letat efter. 100 riksdaler fick jag ge, för äkta skinn. Nästan sjukt.


I klädväg blev det förutom några sjalar dessa två.

Och tröjan här och halsbandet nedanför är också nya men inte från Ullared. Tänkte att jag visar dem ändå.


Godkväll.

3 tankar:

carita sa...

sv: tack och bock!

Hanna sa...

Åh! Hur mycket fick du ge för gossipgirl boxen? :)

Nathalie sa...

Va bra:) va skönt att vara lite ledigt. Det är bra, längtar lite hem o så, men det är kul här. Alla är jätte trevliga. Jobbade första dagen på ett callcenter idag. HUr går det med Norge planerna??