01 september 2010

100901












Idag var en strålande fin dag. Jag matchade solen och klädde mig i gul sommarklänning när mamma & jag tog färjan ut till Hönö. Där åt vi lunch tills min mage nästan sprack och kikade i alla söta butiker. Mamma köpte, mycket passande i augusti, ett par stickande vantar till mig. De är gråa med stora blommor på och alldeles förtjusande fina. Känns bra att ha något fint som väntar sedan när sommaren sprungit iväg på riktigt. Något som också är fint är att ha en arbetslös mamma som man kan åka på utflykter med, plantera blommor i trädgården med så att man utökar samlingen med myggbett på benen eller kanske måla om vardagsrummet lite grann med. Det är nämligen det vi gjort idag, mamma & jag.

1 tankar:

Camilla Andersson sa...

mysiga bilder! gillar andra bilden där. ser så himla fräscht ut med jordgubben i!