01 januari 2010

100101

Det är 2010 och det är januari. Jag reflekterade över att det kändes konstigt att skriva dagens rubrik. Jag tror att det är nollan, som tidigare hade sin plats innan nian, som jag saknar. Att bara skriva 10 känns lite knepigt. Men jag antar att det är något som man vänjer sig vid.

Nyår firades inte så som det var tänkt, utan firades med hemkomna Andreas & hans vänner i Borås. Jag hade en sjukt rolig kväll med alla söta pojkar (och flickor, ska väl sägas), innehållande allt från singstar, dans, sång och korttrick till fyrverkerier och champagne ute i snön. Tyvärr finns inte kvällen förevigad på bild, inte heller min klänning eller Andreas enorma kängor. Lite tråkigt, eftersom det annars hade varit något jag velat dela med mig av. Men så kan det gå. Mycket trevligt slut på det gamla året, samt start på det nya, hade jag iallafall. 2010, du är så välkommen så.