10 januari 2010

100110

Igår var jag & Paulina ute på en second hand-tur igen. Vi börjar nu närma oss det första målet (vilket egentligen skulle varit klart för länge sen) i vårt projektarbete. Att ha besökt och fotograferat alla second hand-affärer. Igår höll det på att kosta både tår, fingrar och kinder på grund av de femton minusgraderna. Men med lite godis lyckades vi faktiskt fullfölja vårt arbete helskinnade




När vi var klara satte jag mig på tåget till Andreas. Vi kom oss inte för att göra något vettigt alls, utan spenderade mer eller mindre hela kvällen framför datorn & tv:n. Vi tittade, efter uppmaning från Paulina, på Guds tre flickor. Väldigt töntigt, men dock väldigt roligt och sött program

Idag har jag däremot haft en väldigt vettig dag. Känner mig väldigt bra till mods över detta. Lite ångest har jag dock, på grund av att denna veckan inte kommer ha den lilla minsta tillstymmelse till roligheter.