08 januari 2010

100108




I natt vaknade jag av av min telefon och undrade vem tusan som ringde mig mitt i natten. Vid närmare eftertanke insåg jag att det var mitt alarm och att det var dags att gå upp. Aldrig har min säng varit skönare än då. Men jag pallrade mig upp och jag tog mig igenom skoldagen utan större problem. När jag kom hem missade jag solnedgången med tre minuter, men gick ändå ut och fotade lite. Johanna kom och mötte mig och vi gick hem till henne och drack kaffe. Nu ikväll har vi tittat på Let´s dance. Jag gjorde även dagens upptäckt när jag lyckades leta upp att det är Joel Kinnaman han heter. Min favoritskådespelare. Han är med i Snabba cash och jag ska verkligen tvinga Andreas att se den på bio med mig. Jag upptäckte också att han är med i Hannah med H och jag & Johanna bestämde att vi måste se den med. Det får bli helt enkelt bli hyrfilmskväll någon dag. Med tjejerna.

4 tankar:

Andreas sa...

JAG VILL JU OCKSÅ HYRA FILM!

Johanna sa...

Du får gärna vara med sötnos. Eller menade du hyra någon annan film?

hesslindarn sa...

jag vill vaa med ;)

Johanna sa...

Klart du ska vara med Johanna!