24 september 2008

080924

Är det någon som vet vart man kan hitta ny statistik över hur mycket folk shoppar?!

Idag har jag & Paulina gjort världens insats. Vi har sprungit. Utomhus. I kyla. På tid. 3 kilometer! För de som känner mig kanske fick en smärre chock nu, men ni kan vara lugna! Jag lever. Men det var ganska nära döden trots allt. Herrejävlar vad jobbigt det var! Men vi gjorde det. Och det är ju det som räknas. Resultatet av tiden? Den får ni helst inte reda på!

Matchen igår var riktigt bra och det var så mysigt att stå där med halsduk & vantar för första gången iår och frysa om fötterna. Hm, det är något speciellt med höst. Vann gjorde förresten Elfsborg. Självmål var det dock. Men som Nauka sa; de räknas ju de också! Han är smart han.
Andreas som svek och skulle sitta på sittplats med sin klass hann jag träffa efteråt. I typ fem sekunder. Fast de fem sekundrarna räckte till att se att han inte hade något hår kvar och att få en puss. Mys på det andra. Det första kommenterar jag inte älskling. (Du tycker om mig)

Eftermiddagen som skulle ägnas helt åt plugg har tagit slut och inte blivit ägnat något plugg alls. Har försökt skriva lite på mitt svenskatal, men det är ju så mycket roligare att göra andra saker. Som t.ex. att diskutera massa världssaker med Paulinamsn. Så det får nog bli kvällen som läggs till plugget istället. Jag får spela in alla mina tv-program. Idag med.

Imorgon har vi skolfoto och jag & Paulina har panik över det. Vad ska man ha på sig? Hur ska jag ha håret? Smink då? Jag älskar hysterin över skolfoton. Skolfoton i övrigt är väldigt töntiga.

Jag & Paulina borde hamna fängelse.

1 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

Vi skulle hamnat i fängelse den här dagen, då kanske vi hade sluppit en del. hoho. <3