10 september 2008

080910

Sitter hemma hos min plutt nu <3 Men han är bara tråkig och ska plugga hela tiden. Men snart ska jag krypa ner hos honom och kolla på idol.

Paulina gjorde dagen som vanligt. Hon är lika knasig som jag och vi vägrade springa i regnet, så vi gick istället.
Idag tror jag att jag slog mina egna rekord. Jag blev nämligen yr i huvudet för att jag tänkte för mycket. Kan man bli det liksom?

Jag gjorde även en upptäckt av att alla är kära i mig. Det är mysigt. Men synd för dem. För att jag redan är upptagen liksom.

Jag är fett peppUSA!

Jag har en dösöt blus på mig.

Ciao!

2 tankar:

Anonym sa...

johanna! jag var också yr och tung i huvudet idag, jonna med ! :O vi antog att det hade och göra med den där jordslukarmaskinen, som dom satte igång idag.. det var vår slutsats! Ha det skitbra i Usa nu! <3

Johanna sa...

HAHAHA! Ni är underbara! Jodå, jag ska ha det asbra! Ha det så bra här hemma! Gonna miss you <3