01 september 2008

080901

Oh gud vilken dag so far!
Nu är jag hemma igen. Men ska kila till bussen igen om en halvtimma. Här kör vi snabba byten!
I morse när jag vaknade höll jag på att dö. Jag tror inte att jag varit så trött i hela mitt liv innan. Så då kan ni ju förstå? Fick sitta och försöka vakna till liv med hjälp av Håkan i öronen hela vägen till skolan. Är inte så säker på att ens det hjälpte idag. Dock lever jag än iallafall. I vilket fall som helst så avstyrde jag direkt min & Johannas plugga-på-biblioteket-efter-skolan-grej så fort jag vaknade. Kände att det inte riktigt var min grej idag helt enkelt. Utan istället hade jag tänkt åka hem och sova innan dansen. Sen kom jag fam till att jag bangar även det. Det hade ändå inte gått bra att dansa (träningsvärk också...), så nu ska jag åka till Borås med hela familjen. Det är ju match och då får jag träffa min bebis (som jag redan saknar jättemycket) också! Så kommer alltså resten av min dag att se ut. Ska försöka plugga lite i bilen också om jag inte sover hela vägen, det vill säga.

Ska käka upp min risifrutti nu innan jag ska fixa mig och gå.
Håll tummarna för Elfsborg!

J

3 tankar:

Anonym sa...

Elfsborg vann idag! Elfsborg äger alla // Hemlig beundrare!

Johanna sa...

Haha! Andreas, kan du sluta att kommentera som "hemlig beundrare"? :D

Anonym sa...

Är Andreas din snygga pojkvän? // Hemlig beundrare!