02 september 2008

Ah, yrseln stannade kvar (& blev värre) så det blev ingen dans. Typiskt. För nu blir det ingen dans denna veckan alls, eftersom jag ska träna annat imorgon. Något som i och för sig väl är ännu mer typiskt är om denna ständiga huvudvärk ska komma tillbaka nu igen - bara för dansen börjar. Jag tänkte att det skulle räcka att gå ner från sex klasser i veckan, till en. Men jag vet inte? Ringde till mamma förut som sa att hon trodde att det var någon stress-grej och att jag nog egentligen inte borde dansat alls denna terminen. Och nej, jag borde nog inte det. Egentligen. Men nu har ju mamma precis betalat så nu får jag ju iallafall gå och se hur det funkar.
Blir iallafall liggandes här resten av kvällen, så får jag hoppas att jag mår bättre sen. Plugget skiter jag totalt i. Det får bli som det blir.

j