23 september 2008

080923

Jag förstår inte hur det har gått till! Från att ha varit en väldigt upptagen person på grund av min dans har jag nu, när jag har slutat dansa (för att jag inte skulle vara upptagen), övergått till en ännu mer upptagen person. Och vad är det som ligger bakom detta undrar ni då? Jo, det kan jag tala om kära ni, är min underbara skola. Jag gör inget annat än att plugga nu för tiden! Jag lägger ner mitt liv på det. Okej. Där kanske jag tog i lite. Men. Typ. Så. Är. Det. Det snurrar fortfarande runt i mina tankar vad det är som har hänt med Schillerska-andan, men utan resultat. Men något är det. Jag har förvandlats till en instängd & nerborrad pluggis. Tack kära skola för att jag får ett sådant underbart liv och för att jag får så himla mycket tid att spendera på annat. Bl.a. mina vänner. Tack! Jag uppskattar det verkligen.


Hade iallafall tänkt fly till Borås nu ett tag, för att kolla på fotboll, så jag får jag gräva ner mig i plugget imorgon istället. Och på torsdag. Och till helgen.


Himla roligt inlägg förresten. Vet inte riktigt vad jag ville få ut med det? Kanske, en liten förklaring till varför jag inte ens nämnt usa-resan när jag faktiskt varit hemma i hela två dygn. Men det kommer kära folk. När jag har tid. Och bilder ska ni få. Och hela slanten. Så tappa inte hoppet! För den som väntar på något gott...

2 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

Jag väntar verkligen på en beskrivning av hela resan till ett powerpoint bildspel. Helst med ljudeffekter. Liksom för att hedra vår lärare?!

Anonym sa...

Jag har inte fått höra nånting, vill höra allt allt ALLT du!