11 september 2008

080911

Tjo! (bild från igår)

Kör en snabb uppdatering mitt i packandet.
Har dock inte så mycket att säga om dagen. Fick grymt ont i magen i morse så redan efter första lektionen åkte jag hem. Kollade på gårdagens Top model och sedan blev magen bra igen. Satte mig och pysslade ett kort till pappa, som enligt mig själv blev grymt fint. Sedan kom jag på att det bara finns Håkan-låtar på min ipod. Så tänkte jag att jag kanske borde ha lite andra med. Bara för att liksom. En hel dags flygresa kräver ju ändå lite musik. I och för sig vet jag att det enda jag kommer lyssna på bara är Håkan ändå. Men nu har jag givit det en chans iallafall genm att sitta och lägga över massa annan musik i flera timmar.

Imorgon bitti åker jag iallafall. 10 dagar är jag borta. Får se om det blir någon uppdatering när jag är där, annars hörs vi när jag kommer hem igen. Försök att inte sakna mig för mycket här hemma!

Andreas. Jag kommer sakna min älskling jättemycket. Jag känner det redan nu. Men jag överlever väl det också, får vi väl hoppas. Är ju trots allt ganska van att få sakna dig. Men när jag kommer hem så är det bara en vecka så har vi varit tillsammans i två år. Och nu tänkte jag precis skiva "helt sjukt", men det är inte sjukt någonstans så jag lät bli med det. Det är inte sjukt och det är inte konstigt, utan det bara är. Bäst. Jag (hjärta) dig.

2 tankar:

Anonym sa...

Äntligen är du hemma igen! och imorgon ska vi träffas :) Har saknat dig jätte mycket <3

Johanna sa...

Älskling <3