04 september 2008

080904

Hej hopp! Gud vad jag känner mig hurtig! Spinning & core idag. Känner att jag har tränat ganska hårt på sistone. Kroppen är liksom helt öm. Men träningsvärken har inte varit så farlig faktiskt. (Peppar, peppar!) Har dock haft en hel del svårigheter med skrivningen idag, men det har nog snarare vart för att jag har jätteont i mina handleder (gjorde väl något knasigt igår antar jag). Men som sagt; träningsvärken är under kontroll. Än så länge. Den kommer imorgon. Jag lovar.

För övrigt har dagen varit trevlig som alltid med mitt kära P. Alva är fortfarande sjuk, stackarn! Engelskaläraren hade fått mail av rektorn och var väldigt förvånad över detta, så hon ville verkligen prata med oss. Tisdag är det bestämt. (HJÄLP!) Annars hände inte så mycket mer. Jag var tjugo minuter för tidig till skolan, för att något pucko hade ändrat schemat helt plötsligt.
Skolmaten gick faktiskt att äta och jag skulle nästan våga påstå att den till och med var god!
Jag insåg hur mycket jag älskar min tyskalärare, vilket jag gör ganska ofta i och för sig.
Jag visade mitt riktiga jag för stackarn i min tyska.
Det var väl det ungefär. Antar jag.

Imorgon ska vi till Botaniska och ha picnic med klassen. Det ska bli mysigt. Men det är som är bättre är att vi slipper alla lektioner. Något som kanske till och med slår det är jag inte behöver gå och lägga mig tidigt, utan kan sitta uppe och prata med mamma hur länge jag vill när hon kommer hem.

Det slog mig precis med att jag inte köpt någonting till pappas födelsedag! Innan har jag bara tänkt att "äh, vi åker ju till usa liksom". Men nu insåg jag att vafan. Han fyller ju 5o! Klart jag måste ge honom någonting! Men vad? Något tips liksom?!

Nu ska jag kolla lite på Idol. Se om det är någonting att ha i år? Någon som har sett det?
j

2 tankar:

Anonym sa...

Det är ingen som skriver till dig // Hemlig beundrare!

Johanna sa...

Du är så mobbad Andreas!