23 februari 2014

140223 - Mitt i veckan-middag, sista minuten-plugg & vin tre dagar i rad


Bildkällor här

Herregud vilken vecka jag haft. Inte konstigt att jag inte hunnit titta in här någonting, som jag har flängt runt. Varit ute och ätit mitt-i-veckan-middag med tjejerna och därmed hittat en ny favoritrestaurang i Borås, lyckats bestämma ett någorlunda slutgiltigt ämne för Maddes och min c-uppsats, varvat workshops på skolan med sista minuten-plugg hemma i Andreas soffa som man får så obeskrivligt mycket träsmak i rumpan av, varit ute och dansat efter att ha omvandlat en tjejkväll till en vi-skyndar-oss-och-går-ut-och-spontandansar-utgång, provsuttit soffor, ätit Vinci's charktallrik som jag drömmer om under i princip all min vakna tid, grejat i lägenheten och tränat så mycket att jag varit tvungen att kompensera med vin tre dagar i rad. Det enda egentliga dåliga med denna veckan var väl att jag hällde ut kaffekoppen över min dator, så att den inte funkar utan behöver lagas nu.