14 februari 2014

140214 - Stora födelsedagsönskelistan:


Om precis 24 dagar fyller jag år och om man har varit snäll får man önska sig fina saker då förstås. Förutom en kanin, en fransk bulldog, en sliten jordglob och massa sköna ansiktsbehandlingar som jag önskar mig varje år så är det detta som finns högst upp på min önskelista denna gång:

23! 1. Lampa från Clas Ohlson
2. Elefanthandtag till luckorna i vårt kök
3. Quiltad bomberjacka i XS från Lindex
4. Kattmuggarna från H&M Home
5. Fler favoritstäder till samlingen som ska få hänga på vår vardagsrumsvägg
6. Tjejhundarna som saknas innan min Tillsammans-samling kan bli komplett
7. Sötaste salt- & pepparkaren i form av Pablo Picasso & Salvador Dali
8. Cirkuslådorna från Ikeas Bråkiga designkollektion
9. Noveller av Elsa Billgren & Karolina Ramqvist
10. Efterrättsskålar, tekoppar & världens finaste burk från Mon Amie
11. Sandra Beijers novell