11 mars 2011

110311

Igår hade jag förmodligen första födelsedagen under mitt tjugoåriga liv som jag inte blivit väckt med sång av familjen, första födelsedagen jag inte gått i skolan och första födelsedagen utan presenter från familjen. Men oh en så bra födelsedag ändå! För istället innehöll den sjönsång från pappa i hallen, bilkörning, jobb med dagisbarnen, muffinskalas med Paulina, Jonna & Johanna, grattissamtal från mamma på andra sidan jorden, alfapetspelande, överraskningssamtal med sång från fina tjejerna och avslutningsvis middag med pappa, Sofia, Paulina, Andreas, Tommy & Lena. Så fin dag. Och ändå var ju det bara en del. Familjens firande har vi ju sagt ska få äga rum i London.  












Så nu är man tjugo år helt plötsligt. Passade på att ta en dag ledigt och sitter bara hemma och tar det lugnt. Solen strålar in genom fönstren och snart ska jag bege mig iväg till systemet. Ikväll vankas det tjejmiddag med finaste tjejerna från Liseberg.