04 juli 2010

100704

Min helg. Fredag.
09:15


Efter frukost och packning var det dags att ge sig av mot jobbet. Jag var på så himla bra fredagshumör.

Jag hade på mig min byxdräkt från Los Angeles och kände mig somrigare än någonsin ungefär.

18:20
Mamma & pappa hämtade mig utanför jobbet, mer än två timmar tidigare än jag egentligen skulle slutat. Skönt att få gå tidigare ibland. På vägen till Borås åt vi jordgubbsmilkshake från Burger King och jag hade en liten gris i mitt knä.

20:45


Vi kom ut till Källvik och åt mat som vi köpt med oss på vägen. Mamma & pappa åt sushi och jag åt en kebabrulle utan sallad. För er som undrar kom jag fram till att kebab i Borås bäst köps på pizzerian på hörnet vid Grand.

Trots att klockan var ganska sent var det fortfarande himla varmt ute. Jag hade inte på mig något mer än det här.


21:00


Pappa var ute och pysslade med sina båtar och annat smått och gått och mamma & jag satt och kollade på flygbiljetter till Italien samtidigt som någon match stod på.


23:30

När det fortfarande var varmt och ganska ljust, fast jag var hur trött som helst, kom Andreas hem från sin grillkväll och kröp ner bredvid mig i den hårda 80-sängen. Trots att det är trångt, varmt och man har alldeles ont i hela kroppen när man vaknar så är det ju faktiskt himla mysigt att ha en 80-säng att krypa ner med någon i ibland.

Resten av min helg får ni höra på imorgon.