19 februari 2009

090219

Jag är glad när det snöar.

Igår var hela familjen hos farmor & farfar. Det diskuterades att det var kul att det bara är en dag mellan min & Andreas födelsedag eftersom vi då alltid kunde fira våra födelsedagar den nionde i fortsättningen. 50årskalas för mig & Andreas den nionde mars 2041. Alla är bjudna! Min släkt i ett nötskal. Vid halv tio åkte jag hem och sov hos den ovannämnda. Det var mysigt och det kändes bra att inte behöva gå upp när han gick upp i morse. 05.00, jag hade dött. Jag hade visserligen dött på halkbanan oavsett vilken tid det var. Men det verkade som att det gick ganska bra för honom iallafall. Något annat än vad våran filmning gjorde. Så fruktansvärt ovärt. Men lunchen med p var trevlig iallafall och imorgon ska jag & Johanna ha myskväll och planera våran 18årsfest.

4 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

HAHAHHAA JAG KOMMER PÅ KALASET :D <3

Johanna sa...

Du är så välkommen så!

Anonym sa...

haha.. vi kom ju en bit påvägen i allafall!

Anonym sa...

Frågan är om det heter Våran eller vår 18års fest!?