06 februari 2009

090206

Dagen har varit bra och det mesta av packningen är avklarad. Dock har jag inte fattat att det är lov och att vi åker imorgon än. Men det lär komma. När jag har slagit mig ner på bussen och försökt göra min plats så hemmastadd som möjligt, då lär jag inse.
Åh, det ska bli så himla skönt. Skidåkning, strålande sol (jag håller tummarna!) och en massa god italiensk mat i en vecka.
Sakna mig inte för mycket Paulina & Andreas. Och Johanna, du & jag kanske kan vinka till varandra. Eller vad tror du?

Nu blir det tv-tittning innan jag ska sova.
Taxin kommer runt sju imorgon, så det blir tidig uppgång.

Kanske lika bra att gå precis rakt emot farmors råd och vara uppe hela natten?

6 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

Jag kommer sakna dig en massa.

Anonym sa...

Jag vinkade till dig från toppen av Mont blanc! såg du mig inte? :O Vi var faktiskt i italien över en dag ;) Courmayeur. Vad hette stället där ni åkte?

Johanna sa...

Åh, nej jag såg dig inte! :( Vi var i Alba, vid Canazei. När ses vi? (:

Anonym sa...

SNART ses vi :D vad gör du på fredagen?<3

Johanna sa...

Fredag. Det var det jag skulle prata med dig om Johanna! Andreas hade något party på g och sa att jag ju kunde ta med dig. Men jag vet inte, du kanske tycker att det är jobbigt? (:

Anonym sa...

jo men kanske det, jag ringer dig istället kände att kommunikation på din blogg kanske inte var det mest effektivaste ;)