23 april 2014

140423 - Ett kort litet hej bara:

IMG_2212 Jag lyckades glömma min kamerasladd hemma mitt i allt flyttkaos. Därför har jag inte dykt upp här på några dagar. Har hela kameran full med bilder, men utan den där förbaskade sladden är de ju liksom låsta där. Sedan har jag haft ganska fullt upp med, såklart. Hade ungefär världshistoriens snabbaste, men också bästa påskhelg. Var lite överallt och flängde runt både hit och där. Alla de där små utflykterna och händelserna toppat med riktig sommarvärme under ett par dagar gjorde att det blev en riktigt riktigt fin helg. Man skulle kunna säga att vi flyttade där i helgen med, Andreas & jag. Sju nätter har vi sovit här nu och jag trivs så himla bra. Efter ett par dagar med viss avgränsning från omvärlden har vi dessutom installerat internet idag. En herrans massa hästkrafter eller hur man nu säger det där. Fort som tusan går det iallafall, men det skönaste är att det går att kommunicera med folk och se vad som händer i resten av världen igen. Det är nästan läskigt hur handikappad man känner sig i en lägenhet utan internet, radio eller tv kan jag tala om.

Nu ska jag bädda ner mig och titta på top model. Tänkte att jag ska försöka titta ikapp de avsnitten jag missat, nu när vi har ett fungerande internet och allt. Hoppas att ni har en fin kväll allihop. xxx