23 juni 2009

090623

Hemma från två väldigt mysiga dagar i Sthlm. Jag vet inte riktigt vad man ska säga. 25 grader och sol, med Paulina (och en jobbandes mamma), i Sthlm. Tror det räcker ganska bra. Dock funderar jag på om mina ben verkligen kom med hem. Kanske att de blev kvar någonstans där på Götgatan? Men lite träning för benen har väl aldrig skadat någon?


Mitt P på Hötorget efter världens längsta shoppingdag.
Värt att poängtera är att tiden för avgång från perrongen i Göteborg var 05.07.
Vi var alltså ganska trötta vid det här laget.


Vid slussen.



Vårt hotell med världens minsta hytt.


När mamma hade slutat jobba mötte vi upp henne, gick till hotellet och begav oss sedan ut för middag.
Det blev italienskt i Gamla stan.


Mammie & jag.
Någonting var tydligen väldigt roligt.


Dag två var det Söder som stod på kartan.
Vi blev trötta i benen igen så vi köpte pizza som vi satte oss och åt vid medborgarplatsen.


Någon gång framåt eftermiddagen förflyttade vi oss mot Gamla stan och riksdagshuset.
Där satt vi och spanade efter kändisar och tittade på folk.


Hemfärd 18.10.

1 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

det var fett grymt. Vi är bäst <3