01 juni 2009

090601

Det är juni och minst 300 grader i solen.
Igår hade SE2C klassfest, med tema nationaliteter. Tanken var att jag & p skulle klä ut oss till Spice Girls, men slutade istället som Miss Sweden respektive Miss Africa. Fett. Vi köpte korv och killen i affären frågade om vi skulle på möhippa. Jag & p kom fram till att det nog var tiaran som prydde mitt huvud som gjorde att han drog denna slutsats. Det blev iallafall en helt okej kul kväll och idag var det klippning som stog på schemat. Jag blev nöjd, men mamma sa att det inte syntes att jag klippt mig. Direkt drog jag slutsatsen att det var därför jag blev nöjd.



Lördag och mys i stadsparken.


Söndag. Jag får nog lov att säga att detta är väldigt mycket oss.


Miss Sweden & Miss Africa.
(Kärlek på oss)

1 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

helt underbara bilder allihopa. FNISS