03 juni 2009

090603

Idag har jag varit i skolan och pratat tyska. På min lediga dag. När jag i annat fall kunnat vara hemma och tagit hand om min sjuka mor. Denna jäkla betyg-hets. Jag blir så trött.
Efter min lilla visit i skolan droppade jag in på Monki och såg till min förtjusning att de fått in en ny kalender. Planeringsfreak som jag är hade jag självklart för länge sedan planerat att min nästa kalender skulle vara en från Monki. Eftersom jag inte visste om det skulle komma någon i år, blev jag happy! Sött, sött. Jag åkte hem och började klottra i den direkt. Resten av dagen, i sisådär5 timmar har jag suttit framför symaskinen. Mest sytt om gamla plagg och gjort lagningar och sådär, men nu när den biten är avklarad kan jag nästa gång börja på nya grejer.
Resten av kvällen borde jag lägga på att få klart svenskan & bilden, men vet inte om jag orkar. Jag har ju faktiskt en dag imorgon också och visst känns tv:n mycket mer lockande?







1 tankar:

Andreas sa...

Du är söt