23 maj 2009

090523

Min mamma har kommit hem och hon hade med sig massa fina grejer hem till mig. Vi har ätit middag ute vid de nya trädgårdsmöblerna, till efterrätt hade jag gjort rabarberpaj och även om det bara var i ungefär fem minuter så hade jag faktiskt på mig mina sandaler idag. Det känns att sommaren inte är långt borta nu. Helgen har varit väldigt lång och det är fortfarande bara lördag. Dock insåg jag att det är väldigt mycket i pluggväg som ska göras imorgon. Kul. Jag har liksom redan lagt av. Inte så smart. Men jag har en snygg pojkvän och en väldigt rolig farmor & farfar. Nu ska jag se om min kära b-friend skulle kunna slita sig fån den nördiga film han tittar på, för att istället krypa ner och titta på One tree hill med mig. Knappast troligt, men värt ett försök. Jag undrar förresten fortfarande varför man får blåsor och inte sår vid skoskav. Det är verkligen inte logiskt. Jag tror att jag ska gå till botten med det här.

2 tankar:

Andreas sa...

Jag gjorde faktiskt också lite på pajen!

Johanna sa...

Haha, du åt degen som vanligt!