17 oktober 2012

121017 - Barcelona, del 3

Det har ju hunnit bli mitten av höstmånad nummer två. Just därför tänker jag att vi absolut måste ta och titta på sista delen med bilder från Barcelona, så vi kan bli påminda om att sommaren faktiskt har funnits på riktigt. Det är ju annars lätt att börja tveka dagar som denna och börja fundera på om allt det där somriga kanske bara var en dröm ändå. Hur som helst, här kommer alltså sista delen med Barcelona-bilder. Lite frukost, lite poolhäng, lite middag, lite fontänshow och lite hemfärd. För mig känns hela den här resan lite som en dröm faktiskt. Jag funderar ibland på om det verkligen var på riktigt, men jo, kommer jag fram till sen - det var det ju faktiskt. En fantastisk resa, i en fantastisk stad, med en fantastisk pojk.

Redan på lördag åker vi ut på en liten ny resa faktiskt. En liten minitripp blir det när vi spenderar helgen i Stockholm och jag tror att det kommer bli så himla bra!