04 december 2011

111204 - Kära tomten!

Hittade min önskelista från förra året och kom fram till att den nästan stämmer än. Så, vi kör en repris och säger även i år att
kära tomten, det här får du gärna ge mig i julklapp i år:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
  1. En jordglob.
  2. En stor grå kanin med stora hängande öron att gosa med varje gång jag känner mig lite ensam.
  3. En alldeles egen walk in closet, där alla mina klänningar kan få bo utan att ha det så himla trångt som de har det nu.
  4. En kamera. Dyr och fin får den gärna vara och kanske inte just av den här äldre modellen, även om det är de som är allra finast.
  5. En egen Forever21-affär att handla fritt i under resten av mitt liv. Den ska inte ligga så långt bort, men om den inte ligger precis bredvid mitt hus så gör inte det så fasligt mycket, bara det finns en bil som kan ta mig dit när jag vill.
  6. En skrivmaskin.
  7. En resa till någon stor stad. Kanske New York, London eller Paris?
  8. Biljetter till Håkans samtliga 26 spelningar i vår.
Den där sista önskningen gäller kanske inte riktigt i år, för de där spelningarna har ju faktiskt redan varit och även om jag så klart inte var på alla 26 så var jag iallafall på tre. Och en resa fick jag ju, faktiskt flera stycken och jag fick åka både till London, Italien & Usa. När vi kommer till skrivmaskinen så kan jag nästan inte själv tro att det är sant, men efter att farfar hade gått bort fick jag hans gamla ljusblå Brother! Den är så fantastiskt fin och bara bara min. Jag har inte vågat mig på att skriva på den än, men jag tar fram den och bara tittar på den då och då. En dag ska jag visa den minsann.