26 december 2010

101226

Tydligen hade jag varit väldigt snäll i år också med tanke på alla julklappar jag fick. Så himla mycket fint och jag blev så glad för allt. Vi tittar lite:



Moleskine-kalendern som jag ville haft redan förra julen, men som då var slut överallt.


Läppglans från Victoria´s secret.

Presentkort på Idéguld.


Smyckeskrin som inte så gärna ville vara med på bild. Så mycket finare i verkligheten är det. Med små lådor, fack och en spegel om man fäller upp locket.


Vera Wang-parfymen som jag velat ha så himla länge. Ni ska se flskan, så fin!




Så söta trosor från Gilly Hicks.

Underklädessätt från Sofia som Andreas tydligen varit med och valt.

Pyjamas från Paul Frank.

Världens finaste kofta från Hollister.

Tubhalsduk från Ola, Diana & Marias affär.


Ett klädesplagg från Sverige! Haha. Blus från Love Forever.


Lite 70-talsinspirerad fransklänning från Forever21.




Pengar.


Två ringar från Pandora.

En hel hög med filter till kameran. Hade önskat mig filter och skrivit upp en lista med exempel så köpte mamma & pappa allihop. Haha. Så himla typiskt dem.




Och så macarones (som jag äntligen ska få smaka på!) och det fina paraplyhalsbandet från P.

Så fint alltihop. Tack tack tack!