15 december 2010

101215

Jag försöker allt som oftast göra något med mina bilder. Tänker att om alla bilder en dag bara skulle försvinna så vill jag iallafall ha gjort något fysiskt av de där lite extra speciella tillfällena. Det har resulterat i fotoalbum fyllda med minnen från diverse resor men faktiskt också från hela år. För ett tag sedan testade jag på något nytt och gjorde en fotobok med foton från studenten. Tyckte det var synd att att inte ha ett riktigt fysiskt minne från en så speciell dag och kände att tiden och inspirationen till att sitta och klistra ihop ett album inte riktigt fanns till. Den här gjorde jag alltså på datorn och lade inte ner mer än några timmar på. Tyckte den blev himla fin faktiskt.

Varsågod, ett litet smakprov ur boken:














(Har lånat några småbilder här och var, ifall någon från klassen blir förvånade över att se någon bekant bild)

1 tankar:

Maria sa...

Vad mysigt! Ser så glatt ut! ^^