09 juni 2010

100609

Idag hade jag massa saker att göra så idag skulle jag gått upp klockan nio. Det gjorde jag inte. Tror klockan var närmre halv tolv innan jag pallrade mig ner för trappan för frukost. Jag vet inte vad det är som hänt, men något är det. Min morgonpigghet är nämligen som bortblåst. En möjlig faktor kan vara jobbet och vid närmre eftertanke låter det faktiskt inte helt tokigt. Sedan jag börjat jobba är jag helt slutkörd. Men med världens bästa jobb gör det inte så mycket faktiskt. Känns som att det är något jag kan ta. Gå upp tidigt får jag väl göra en annan dag. Som imorgon till exempel. Då har jag minsann ingen råd att sova bort hela dagen. Kanske är det så att jag ska stänga igen datorn och släcka lampan redan nu så att det blir åtminstone lite lättare när klockan ringer imorgon?