03 juni 2010

100603

Igår var typ den mysigaste onsdagen någonsin.


I sommarklänning åkte jag in till stan för att träffa Emma-hjärtat.

Vi skulle äta lunch, men jag hade precis ätit frukost så jag fikade istället.

När Emma åkte tillbaka till skolan satte jag mig på ett kokhett tåg som tog mig till Borås.

Där träffade jag Andreas & Davor och vi gick och åt en sen lunch på Viskan.
Jag stektes i solen och vi bestämde att vi skulle ha grillkväll senare.


Vid fem ungefär åkte vi hem och hämtade bilen.
Vi köpte grillkorv på Netto och åkte till stranden i Sandared

där vi mötte upp Fredrik, Fredrik, Davor & Adam. Himla fint.

Pojkarna badade. Jag ville hemskt gärna, jag också, men jag tänkte
att det inte var bra för min sjukdom så jag hoppade över det.
Dessutom tyckte jag att det verkade lite kallt.




När de lekt klart var det dags att äta.
Adam & Fredrik gjorde en specialare med grillen och vi kom fram till att den
från Ullared var helt klart bäst.



Några gånger tog blåsten med sig allt vi hade på bordet, men det gjorde inget.
Det var himla trevligt ändå.

Sedan kom Stephanie och Davor tyckte det var så roligt att leka med min
kamera så det var det han (och vi andra också) gjorde resten av kvällen.


När jag kom hem till Andreas säng var jag sprallig i hela kroppen.
En sån himla fin sommardag hade det varit
och precis så vill jag att varenda dag på hela sommaren ska vara.

1 tankar:

Johanna sa...

Blir alldeles glad i själen av att se de här bilderna.. Massa fina <3