19 maj 2014

150419 - Torsdag, fredag, lördag, söndag.

IMG_2776 Jag har haft en helt datorfri helg. Inte för att det var något jag hade förutbestämt, utan mer för att det bara blev så. Men väldigt skönt ändå. När jag tänker efter har jag knappt varit hemma den här helgen alls. I torsdags var vi ute och firade Matilda. Skällde på 18-åringar, kände oss gamla, svettades och dansade fulast på hela X&Y. Ungefär som alltid med andra ord. Världens bästa tjejer - herregud så mycket jag tycker om alla knäppa kvällar jag har med er. I fredags och lördags var det jobb som stod på schemat och därefter dags för vin & dans igen. Hann i och för sig med en myskväll med Sofia någon gång där emellan med. Skvallrade, pratade om knäppa killar och somnade tätt ihop. Som ni kanske förstår blev det inte så mycket sömn för min del denna helg. Igår var jag därför helt död. Gjorde ett försök till söndagsaktivitet och drog med Andreas för att titta på balkongmöbler och köpa tv-bord. Lyckades faktiskt även få in en lunch på Viskan, men när vi kom hem var jag så sliten att jag somnade i soffan med en gång. När Andreas sedan åkte hem till Frufällan för att se årets viktigaste fotbollsmatch promenerade jag därför ut mot Källvik för att titta på den där. Kramades med mamma och hittade en ungefär lika bakis syster att krypa upp i soffan med. Om det blev ännu bättre sen? Jo, det gjorde ju faktiskt det. Tror det räcker att förklara det hela såhär: ett CUPGULD hem till Borås. Så herrans festligt och bra.