17 januari 2014

140117 - 2013: Januari - Mars.


När man tittar igenom 2013 års bilder kan man konstatera att jag var ganska dålig på att ta fram kameran stundtals. Ibland riktigt urusel till och med. Men det är väl så det är, antar jag. Ibland vill det sig inte riktigt bara och jag tänker att det måste få vara så ibland. Men en del har det ju blivit ändå såklart och jag tänkte att en liten bild-sammanfattning skulle vara på sin plats.

Januari I januari var jag i London, köpte världens sötaste små skor, sa hejdå till halva tjejgänget som plötsligt försvann åt olika håll, överraskade Maria i Uppsala, kämpade med världens jobbigaste tentor, drömde om sommar, började dansa zumba, hittade den perfekta svarta kjolen och njöt av att få vara ledig varenda helg.
  Februari I februari började fotbollssäongen lite smått och vi åkte iväg på skidresa, familjen, Andreas & jag.  När vi kom hem var jag sjuk, läste roligaste kurserna i skolan, var glad över att Borås var vintrigt och firade Madde som fyllt år.

Mars I mars kom första vårsolen på besök och vi firade med dans & vin, jag fick mysa med världens sötaste Emma-bebis, Andreas var tillbaka i skolan igen och jag firade min födelsedag med tjejmiddag och brunch. Håkan släppte singel,  jag klädde in askar och vinterns verkade aldrig vilja ge upp.