13 januari 2014

140113 - Bättre sent än aldrig, visst?


Som ni säkert vet vid det här laget är ju jag alltid hopplöst efter när det kommer till sociala ting. Oftast blir det som en liten grej för mig, att jag liksom ska vara fröken tvärtom och försöka stå emot in i det sista. Tills den dagen jag helt plötsligt ändrar mig och då såklart är sådär hopplöst sist igen. För er som missat det så har tvärtom-Johanna varit i farten igen och kan nu, ungefär sjutton år efter alla andra, glatt stoltsera som flitig instagram-användare. Jovisst vet ni. Titta här bara: 

Instagram-december 1. Han är ett geni den där Håkan 2. Decemberbästa: lussekattfrukostar framför julkalendern 3. Fintjejerna på Vinci 4. Big love 5. Finaste julklapparna 6. Och så blev sovrumstapeten äntligen klar 7. Äventyrsdags för systrarna Kleist 8. New York 9. 2013 blir 2014 10. Världens finaste familj 11. Så fint med sommar mitt i vintern 12. Lill-fian 13. Miami bjöd inte på någon vidare värme dock 14. Hejdå Usa! 15. Lördagsbästa: frukost med A&P 16. Knäppis-peas som helt plötsligt stod på uppfarten med en bil

johannakleist är namnet, ifall ni skulle tycka det vore kul att följa mig där.